۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۱۹

محمود مشحون:

برای بازی‌های آسیایی آماده هستیم/ فکر کاظمی رفتن به آمریکا بود

برای بازی‌های آسیایی آماده هستیم/ فکر کاظمی رفتن به آمریکا بود

رئیس فدراسیون بسکتبال ضمن تشریح برنامه‌های تیم ملی بعد از جام ملت های آسیا تاکید کرد: برنامه ریزی ما برای بازیهای آسیایی بود و برای حضور در اینچئون آماده هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مشحون در نشست خبری که امروز سه‌شنبه در کمیته ملی الپیک برگزار شد با اشاره به برنامه‌ریزی این فدراسیون عنوان کرد: بعد از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بلافاصله اولین جلسه با کادرفنی برای برنامه‌ریزی بازی‌های آسیایی در سال جاری انجام شد. هدف ما برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بود و مشورت‌های لازم را انجام دادیم.

وی در این باره افزود: از فروردین مسابقات لیگ، جوانان، غرب آسیا و بزرگسالان را آغاز کردیم و تا الان هم درگیر برنامه‌های تیم‌ملی برای اینچئون هستیم. تاکنون هیچ وقفه‌ای در برنامه‌های تیم‌ ملی ایجاد نشده و در تمام مسابقات شرکت کرده‌ایم. برای جام جهانی هم کارها به خوبی انجام شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به حادثه‌ای که برای مشایخی رخ داد، گفت: در تورنمنت اسلوونی سجاد مشایخی ار ناحیه چشم آسیب دید و بلافاصله روی چشم او عمل جراحی انجام شد و بعد از 48 ساعت با مجوز پزشک او را به اسپانیا آوردیم و آنجا هم زیر نظر پزشکان بارسلونا قرار داشت به همین دلیل تا آخر مسابقات از او استفاده نکردیم.

مشحون با اشاره به تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی یادآور شد: ما مجبور به چند تغییر شدیم. ارسلان کاظمی آمادگی خوبی نداشت و در داخل زمین عملکردش به چشم نیامد. ما برای حضورش در تیم‌ ملی تلاش زیادی کردیم و با مربی و رئیس دانشگاه این بازیکن در آمریکا صحبت کردیم . از او هم استفاده کردیم اما خودش هم مقصر بود در چند پست کارایی آنچنانی نداشت و فکرش این بود که به آمریکا برود.

وی در خصوص کاظمی افزود: این بازیکن به من گفت اگر قرار است در پست 5 بازی کند به کادرفنی بگوییم که از او استفاده نکند و ما هم موافقت کردیم. کاظمی از نونهالان در اختیار فدراسیون بود و شخصیت خوبی هم دارد و انتظار داشتیم که نیازهای بسکتبال کشور را برطرف کند اما این اتفاق رخ نداد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: همه بازیکنان برای بازیهای آسیایی اینچئون آماده هستند و از شنبه تمرینات خود را آغاز می‌کنند با توجه به اینکه در مرحله گروهی قرار نداریم و چهار روز زودتر به کره‌جنوبی می‌رسیم تمام تلاش ما این است که بهترین مدال را به دست بیاوریم.
 

کد خبر 2367268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha